Theo Geurts

Serviceleider bij Engie Zuid B.V.

"Het lijkt zo simpel maar AQ zegt wat ze doet en doet wat ze zegt en dat zorgt voor een tevreden eindklant!"

Al meer dan 30 jaar zit de heer Theo Geurts in het vak. Vanuit zijn huidige positie als serviceleider bij Engie Zuid B.V. geeft hij voor deze nieuwsbrief zijn visie over het samenwerken met AQ Group. Theo is in zijn functie bij meer dan 70 opdrachtgevers verantwoordelijk voor het onderhoud aan  de utilitaire installaties in hun gebouwen.

Theo: ”Al vanaf de oprichting van destijds nog Airquality werk ik samen met de AQ Group. De relatie gaat dus al 15 jaar terug en er is steeds meer werk bijgekomen. In het begin ging het vooral om het reconditioneren van luchtbehandelingskasten en het reinigen van luchtkanalen maar nu is ook het onderhoud aan waterinstallaties waaronder legionellabeheersing een belangrijk deel van het werk”.

Theo beschouwt zichzelf als een echte relatieman. “Ik werk in de relatiesfeer en niet in de projectensfeer. De leverancier is een verlengstuk van ons naar de opdrachtgever toe en gedragingen van de leverancier zijn dus van directe invloed op onze relatie met de uiteindelijke opdrachtgever. Ik wil een open relatie en het gevoel hebben dat we er samen voor gaan. Directe contacten en open communicatie zijn daarbij essentieel, ook als er een keer iets niet goed gaat. In mijn relatie met de AQ Group vind ik dat terug”.

Het gaat Theo om prijs/kwaliteitverhouding en die is bij AQ Group goed in orde. “AQ is ook niet voor niets preferred supplier. Het combineren van het onderhoud op het gebied van lucht- en waterbehandeling  biedt zeker in die gevallen waar het enkel om prijs lijkt te draaien voordelen. Het grote voordeel van mijn relatie met AQ is dat je samenwerkt, er samen voor gaat”.

De klanten van Theo bevinden zich in diverse sectoren zoals ziekenhuizen en industrie, regelmatig komen dan ook verschoven werkuren voor. “Dat AQ vanuit zichzelf in zo’n offerte aangeeft dat er een meerprijs is voor verschoven werkuren zorgt ervoor dat wij geen discussie hebben met onze klant en dat is dan weer die open communicatie en het meedenken”.

Theo sluit het interview af met de woorden “het lijkt zo simpel maar AQ zegt wat ze doet en doet wat ze zegt en juist dat is essentieel. Het scheelt tijd voor alle betrokken maar zorgt bovenal voor een tevreden eindklant!”.

Terug naar overzicht