Medewerker stelt zich voor, Nedzad
In deze editie stellen wij onze collega Nedzad Jarovic aan u voor. Nedzad is twee jaar geleden gestart als projectengineer en is momenteel werkzaam in de functie van teamleider voor de afdelingen Service en Improvement. Als teamleider is hij op de locatie eerste aanspreekpunt voor de opdrachtgever en het team waar hij op dat moment mee werkt.
Hoe ziet een werkdag er voor jou uit?
In principe is alles van te voren geregeld. Door de supervisor weet je precies wat je moet doen van te voren. Zij communiceren alles vooraf en als het een groot project betreft zijn de supervisors ook aanwezig bij de opstart van de werkzaamheden. Mijn rol als teamleider is dat ik op de locatie eerste aanspreekpunt ben voor de opdrachtgever en het team waar ik op dat moment mee werk. Ik vind het heel interessant om te communiceren met de klant met betrekking tot de verwachtingen en te denken in oplossingen. De klant altijd tevreden houden is mijn motto!
Hoe vind je het om te werken bij AQ group?
De werkzaamheden die ik uitvoer zijn heel erg afwisselend en ik doe dan ook werkzaamheden voor de afdeling Services en Improvement. Eigenlijk ben ik een “allround engineer” en voor beide afdelingen inzetbaar. Als je vragen hebt kun je bij iedereen terecht, van een collega van de sales tot aan directie. Dat werkt erg prettig. En ik denk dat dit wel de kracht van het bedrijf is.
Wat heb je geleerd bij AQ group?
Oh, zoveel! Van condensors reinigen en coaten tot een gietvloer leggen. Maar ook als persoon heb ik mijzelf flink ontwikkeld. Ik heb geleerd om flexibel om te gaan met bepaalde zaken. Middenin de nacht werken of in de weekenden. En als dingen niet lopen zoals verwacht, hoe ga je daarmee om? En hoe communiceer je dit naar de klant? Hier krijgen wij trainingen en cursussen in en worden we goed in opgeleid. Er is zeker ruimte voor persoonlijke groei wat merkbaar is voor de klant!
Advies nodig?
Neem dan contact met ons op, wij helpen u graag met al uw vragen!